Italian language

 
 

PRODAJNI POGOJI

www.trgovinaklasje.si je spletna trgovina, ki jo upravlja Trgovina Klasje Sirah d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. Ob registraciji v sistem spletne prodajalne Trgovina Klasje, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik. Uporabnik je tudi obiskovalec (pravna ali fizična oseba), ki se ne registrira in opravi nakup.

 

 

 

DOSTOP DO INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo ravnal v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in uporabniku vedno nudil naslednje informacije: podatke o podjetju in sedežu, veljaven elektronski naslov, na katerem je dostopen, matično številko, davčno številko, podatke o dovoljenjih, ki se ne nanašajo posebaj in izključno na storitev informacijske družbe ali jih je treba pridobiti v skladu z drugimi predpisi in pri pristojnih organih ter podatke o cenah izdelkov ter ali je v ceno vključen davek, stroški dobave in druge morebitne dajatve.


V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) se ponudnik zavezuje, da bo uporabniku vedno nudil dostop do naslednjih informacij: bistvene lastnosti blaga ali storitve, vključno z najkrajšim rokom trajanja pogodbe, če je predmet pogodbe trajna ali ponavljajoča se izpolnitev; ceno blaga ali storitve, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami; morebitne stroške dostave; podrobnejša ureditev plačila ter načina in roki dobave ali izpolnitve; rok veljavnosti ponudbe opis pravice do odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot; če potrošnik nima pravice do odstopa, ga je potrebno o tem izrecno obvestiti.

 

 

 

NAČIN PLAČILA

Z gotovino ob prevzemu (po povzetju):V kolikor se odločite, da Vam naročeno blago dostavimo na dom ali katerikoli drug naslov v Sloveniji in se odločite za plačilo ob prevzemu, je možno le plačilo z gotovino. Zato morate biti ne glede na vrednost naročila ob prevzemu osebno prisotni.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

 

 

STROŠKI POŠTNINE

Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine.
Stroške poštnine vam zaračuna dostavljalec po ceniku Pošte Slovenije.
Ob nakupu v skupnem znesku nad 50,00€ vam stroške poštnine krijemo mi (Trgovina Klasje Sirah d.o.o.)

Več o dostavi si lahko ogledate tukaj.

 

 

 

CENE

Objavljene cene v spletni trgovini Trgovina Klasje in izdane ponudbe veljajo na dan naročila! V primeru napak si pridržujemo pravico do sprememb. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene veljajo za artikle na zalogi trgovine. Akcijske cene veljajo do datuma izteka akcije, ki je določen v samem opisu izdelka, oziroma do razprodaje zaloge le tega.

Kljub prizadevanju, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Cene so maloprodajne, vsebujejo DDV in so označene v EUR. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine.

 

 

 

NAROČANJE

Ponudnik bo sprejeta naročila obravnaval kot nepreklicna. V primeru napake ali iz drugih razlogov, lahko kupec brez dodatnih stroškov odstopi od naročila v času od izdaje naročila do prejema obvestila, da je naročilo v obdelavi. Naročilo lahko prekliče s sporočilom na elektronski naslov info@trgovinaklasje.si ali pokličete na tel. +386 5 734 10 07 oz. +386 41 552 545. V primeru, da ponudnik ugotovi, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti lahko naročilo zavrne v času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi.

 

 

 

SKLEPANJE IN ARHIVIRANJE POGODBE (NAROČILA)

Pogodbo je možno sklepati v slovenskem jeziku. Pogodba bo shranjena na sedežu podjetja v pisni obliki. Na željo kupca je omogočen dostop do pogodbe na sedežu ponudnika v delovnem času.

 

 

 

POSTOPEK NAKUPA

Podrobno je opisan v meniju postopek naročila.

Prejeto naročilo
Po oddaji naročila, kupec prejme naročilo po elektronski pošti, kar pomeni, da je naročilo uspešno oddal v procesiranje.

Naročilo v obdelavi
Ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter uporabniku po elektronski pošti izda obvestilo, da je naročilo v obdelavi oz. ga z razlogom zavrne.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.

Blago odposlano
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

 

 

 

VRAČILO BLAGA

Če z nakupom niste zadovoljni, ali želite od nakupa iz kakršnegakoli razloga odstopiti, lahko v tridesetih dneh po prevzemu blaga, vrnete blago nepoškodovano in v originalni embalaži na naslov našega podjetja, pri čemer kupec sam nosi stroške vračila blaga.

O vračilu nas lahko tudi pisno obvestite v roku štirinajst dni po prejemu blaga. V tem primeru mora kupec vrniti blago v tridesetih dneh po sporočilu. Blago mora biti nepoškodovano in v originalni embalaži vrnjeno na  naslov našega podjetja, pri čemer kupec sam nosi stroške vračila blaga. 

Kupnino vam bomo v roku štirinajst dni vrnili po pošti ali na vaš račun (le tega morate ob zahtevi za vračilo navesti). Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo.Ob vračilu morajo biti izdelki nerabljeni, nepoškodovani ter v nepoškodovani originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite originalen račun.

 

 

 

GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

 

 

 

ZASEBNOSTI

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno za komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

 

 

 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

 

 

REKLAMACIJE IN INFORMACIJE

V primeru reklamacije, oziroma potrebe po dodatnih informacijah smo vam na voljo na naslovu:

Trgovina Klasje - Sirah d.o.o.
Gradišče 12
6210 Sežana


Tel: 05 734 10 07
Gsm: 041 552 545
Fax: 05 734 51 83
E-pošta: info@trgovinaklasje.si
Splet: www.trgovinaklasje.si

ID za DDV.: SI97625019 
Davčni zavezanec: DA

Delovni čas trgovine:
Vsak dan od 8:30 do 18:00
Sobota od 9:00 do 12:00 
Nedelja zaprto

 

 

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. 

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Navedba tehnoloških sredstev, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila:

Preko navigacije s kategorijami ali s pomočjo iskalnika pošičite želeni izdelek. Na strani z izdelkom izberite dodatne možnosti, kot so količina, ... in vpišite želeno količino izdelkov za naročilo. Izdelek dodajte v košarico s klikom na gumb 'V košarico'. Na podoben način lahko dodate več izdelkov v košarico.

V košarici lahko spremenite količino naročenih izdekov. Da bo sprememba upoštevana, kliknite gumb 'Preračunaj vrednosti'. V kolikor izdelka ne želite naročiti, ga izbrišite s klikom na ikono 'Odstrani artikel'. Če želite nadaljevati z nakupovanjem (izbrati še kakšen izdelek), kliknete gumb "Nadaljuj z nakupi" ali izberete kategorijo iz navigacije in nakupujete naprej. Vsebina košarice se bo ohranila. Če želite zaključiti nakup, kliknete na gumb "Zaključi nakup".

Naročilo lahko oddate registracijo oz. prijavo v spletno trgovino ali pa izberite možnost 'Oddajte naročilo kot gost'. V naslednjem koraku izberite informacije o naslovu plačnika. S klikom na gumb 'Naprej' se premaknite na naslednji korak in izberite informacije o naslovu dostave. Nato izberite način dostave in način plačila. V zadnjem koraku preglejte vaše naročilo in ga oddajte s klikom na gumb 'Zaključi naročilo'. Preko elektronske pošte boste prejeli obvestilo o opravljenem naročilu.

Z brezplačno registracijo v spletno trgovino imate možnost pregleda preteklih naročil, dodajanje več naslovov plačnika ali za dostavo, uporabo seznama želja in pregled vaših mnenj in ocen izdelkov. V kolikor nakupa ne zaključite, se vam vsebina košarice ohrani do naslednje uporabe.